Fosta mea iubire -National TV

Fosta mea iubire

“Fosta mea iubire”- sezonul 3

Fericire de facebook! Asa s-ar putea traduce multe dintre zambetele, imbratisarile si saruturile oamenilor pe care ii consideram norocosi ca si-au gasit jumatatea. Si asta pentru ca, zi de zi, auzim de la prieteni, colegi, cunostinte, in ziare si la televizor, de minciuni in cuplu.
Tu te mai gandesti la fosta ta iubire? Dar partenerul tau? Cate usi ai lasat deschise in urma ta? Traiesti in prezent sau te intorci mereu la trecut? Marian Dumitru te invita sa inveti din greselile altora, intr-un nou sezon de sentimente rascolite. “Fosta mea iubire” -  un nou sezon de povesti mai fierbinti, mai socante, comentate de cele mai efervescente vedete din Romania! Iubim, uram, dar nu uitam niciodata!
“Fosta mea iubire” -  in fiecare sambata, de la ora 22.00, la National TV.

 

 

Emisiunile pot fi urmarite pe canalaul National Tv de pe youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=VtiS7K_RH_U&feature=plcp

 

Lasă un răspuns

