Amintiri Romania-eTimpu Blog

Am gasit pe internet un site foarte interesant care se numeste eTimpu si unde sunt adunate poze si articole pentru romanii nostalgici care vor sa isi aminteasca cum era in trecut, multe posturi amintind de perioada comunista din Romania.Chiar si eu care aveam doar 7 ani si 8 luni la revolutie imi amintesc cu drag de jucariile pe care le-am avut in copilara mea si de care credeam ca am uitat, dar revazandu-le acuma in poze imi trezesc o groaza de stari frumoase de melancolie dupa copilarie .

Acesta este link-ul la blogul respectiv:

http://etimpu.wordpress.com/

O părere la “Amintiri Romania-eTimpu Blog”

Lasă un răspuns

