Lena Miclaus

De cand la radio aud numai melodii in limba engleza am inceput sa simt nevoia sa aud si cantece romanesti si uite asa am inceput sa ma indrept spre muzica etno si populara romaneasca si chiar am descoperit interpreti foarte talentati a caror melodii ma incanta si ma fac sa ma simt mai aproape de Romania :))

Lena Miclaus si Fratii Marisca

Nu mai are nici un rost sa pun eu clipurile de pe youtube aici pentru ca pe site -ul de mai sus se gasesc toate clipurile .Am sa pun doar un clip:

Lena Miclaus si Varu Sandel – Vinde Leana cucuruz

Discografie Lena Micalus

Si mai jos sunt niste colinde cantate de ea :

http://www.crestinortodox.ro/colinde-audio-colinde-craciun/colinde-lena-miclaus/s-nascut-iisus-127611.html

Lasă un răspuns

