Tienerete fara batranete

Tienerete fara batranete

http://www.digi24.ro/emisiuni/video#40901

Emisiunea „Tinerețe fără bătrânețe” se difuzează duminica  între orele 13.30 și 14.00.

Realizatorii emisiunii vă arată cum puteţi rămâne tineri indiferent de vârstă, cum puteţi trăi mai mult şi  cum puteţi îmbătrâni frumos. Pentru asta trebuie doar să urmați la timp sfaturile medicilor.
În cadrul emisiunii vor fi prezentate ponturi despre cum să înlocuiţi produsele din comerţ cu unele 100% sănătoase şi cum un hobby poate să ţină la distanţă boala secolului 21, depresia.
Emisiunea este prezentată de  Izabela Pănescu. Jurnalista are o experiență de 5 ani în televiziune, timp în care a făcut reportaje pentru emisiunea de sănătate de la ProTV.

„Ca mulți alții, și eu mâncam cartofi prăjiţi, mezeluri, fast food, iar savarinele erau preferatele mele! Asta până când am stat de vorba cu medicii și am început să citesc cărți despre nutriție. Treptat, mi-am schimbat alimentaţia, am învăţat cât de importantă este mişcarea şi am simţit pe pielea mea cum un set complet de analize te poate scăpa de o boală gravă”, spune Izabela Pănescu.
 

Lasă un răspuns

